the voice 08

Vilken dag igår alltså! Vi var ju som sagt på the Voice 08 i Kungsträdgården där halva Uppsala verkade hålla till, haha. Vi tog tåget vid två-tiden och satte oss på ett charmigt ställe som hette "I <3 Kebab", vi tyckte att det passade oss. Där satt vi i några timmar och under tiden träffade vi på folk vi kände. Vid 5 gick vi bort till Kungsträdgården för att ställa oss mitt i smeten och vänta. Folk var ju som galna, såklart, och efter en timmes väntande nästan längst framför scenen så kände vi att vi fick slut på luft och fick gå därifrån. Fast under själva konserten stod vi på rätt bra platser ändå. Det var en riktigt bra show tycker jag även fast jag hade trott jag skulle vara på lite mer "konserthumör". De sparade självklart de bästa till sist - Flo rida! så grym kille alltså. Och hans kropp var ju inte att leka med heller...

När allt var slut drog vi tillbaka till tåget. Jag & Matilda köpte varsin stooor, efterlängtad milkshake på mcdonalds och skyndades oss in för att få platser. Jag har aldrig vart med om så mycket Uppsalamänniskor på ett och samma tåg! haha det var faktiskt rätt kul men kaos, riktigt kaos. Självklart var det banarbete mellan Knivsta och Uppsala så alla fick byta till buss. Gissa om DET vart kaos då? folk trängdes in på bussarna, helt ihoppackade och jättevarmt var det! Men till slut kom jag äntligen hem, ca 1-2 timmar senare än vad jag hade planerat. La mig direkt i sängen och ringde Chris som jag pratade med i flera timmar innan vi båda höll på att somna. Så min dag vart faktiskt riktigt kul!

Idag har jag segat mig hela dagen och om två timmar ska jag åka hem till Chris och mysa lite. Han börjar ju skolan imorgon också! haha stackarn. Puss&hej, vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0