sjuk

ja, då var man sjuk då. Ligger hemma från skolan idag med feber och det är inte kul alls :( känns deppigt när man ser ut genom fönstret och det är jättefint väder. Min dag har gått åt att soova och se på Ellen DeGenerous(?) och smsat med folk. Jag orkade inte blogga igår så här kommer en liten snabbgenomgång på vad jag gjorde, haha. Hade en skön dag i skolan förutom sista frisörlektionen då vi skulle rulla permanent i tre timmar, det vart lite jobbigt efter ett tag, speciellt när jag kände att mitt huvud snurrade hela tiden och halsen tog död på mig. Efter skolan åkte jag hem till Chris och har antagligen smittat ner honom också nu.. haha woops. Men det kan han få för han retades och sa att jag lät som en bäbis när jag nös! När jag skulle cykla hem från honom regnade det och då blev jag nog ännu sjukare än innan. Mamma stoppade om mig när jag kom hem vid 8 och då somnade jag direkt. Ska gå och ta någonting att äta nu men ni får ta hand om er och hoppas att ni inte blir sjuka som jag!

Fick en fråga om jag kunde lägga upp bild på min nya frisyr (var ju hos frisören här om dagen) men jag tyckte inte att det kändes som någon idé eftersom det knappt är någon skillnad. Funderar på att klippa sne-lugg och när jag gör det kan jag lägga upp före&efter bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0