sista dagen för min gamla garderob

Har fått klagomål på att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta, haha så jag ska försöka att vara lite aktivare. Men det känns som att jag har så mycket att göra på dagarna och ända tiden man får vid datorn är precis innan man går och lägger sig, som nu. Men jag ska försöka iaf! i promise. Idag var det skola som vanligt och Mica har kommit tillbaka till oss! JA, skolan var inte likadan utan dig haha. Hon hade bytt till Jensen i tisdags och nu är hon tillbaka, två dagar efter. Bra val, tycker jag :)

Efter skolan idag var jag jättetrött och drog hem till mig med Maria och Julia. Alla var nog helt övertrötta för vi bettedde oss helt stört haha, sjukt kul var det iallafall. De drog hem för en timme sen ungefär och jag har nyss duschat. Det var skönt! Har försökt trycka in att mina kläder i min lilla "garderob" också men det är nästan omöjligt. Längtar så mycket tills jag får min garderob i helgen. Jag och mamma ska åka och köpa den imorgon efter skolan, yaay. Ska också få ben till min säng (de har gått sönder..) och ett sminkbord. Jag bara älskar IKEA, haha. Har sagt det förut men det är värt att säga igen. Nej nu ska jag fixa mina naglar, läsa ,se på SATC och sovelisova. Puss!


Kommentarer
Postat av: SKITSKOLOR

Läs om missförhållandena på Jensen och andra SKITSKOLOR. Varning för Jensen. Dom förstör din framtid.



http://www.metrobloggen.se/skitskolor

2009-02-04 @ 15:48:00
URL: http://www.metrobloggen.se/skitskolor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0