shopping

Hallå där! Igårkväll blev inte som jag hade tänkt mig precis. Efter Ica maxi besöket åkte jag hem till Matilda för att sova hos henne i Fålhagen. Det blev en mysig kväll med mycket prat och till största del om killar haha. Den här kvällen blev det stora samtalsämnet om fräsha och ofräsha killar.. vi kan prata om allt mellan himmel och jord! och det tackar jag dig för ;D Morgonen därpå fick jag äntligen träffa Matildas lillebror som jag faktiskt inte hunnit träffa fastän han blivit åtta månader nu. Så sjukt söt unge! Man ville ju bara äta upp hans lilla näsa eller hans söta små pytte-fingrar. Han tänkte kanske samma sak eftersom han började tugga på mitt finger, haha.

Jag skulle träffa Frida på stan men hon hade blivit sjuk, stackarn, så jag gick en sväng med Matilda istället. Gissa om jag shoppade eller? Jag köpte tre par skor, en väska, en sjal, benvärmare & strumpbyxor till hösten, en bh, en svart kjol och en kofta med trekvartsärmar och dragkedja. Är riktigt nöjd med mina inköp faktiskt. Puss,hej&här kommer en bild på söta Oliver:


Kommentarer
Postat av: Calie

du shoppar hela tiden :o hur har du råd?! haha!

2008-08-14 @ 13:31:55
URL: http://carolinewestlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej inte så ofta, det här var första gången på rätt länge faktiskt :) & jag sommarjobbade ju ;D

2008-08-14 @ 15:09:41
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0