Sean Paul

Tja! Fyfan vad Sean Paul var dunder alltså! Helt cp GRYM och sexig är han också för den delen. Åh, jag & Julia blev nog nästan lite kära. Sexig,sexig,sexig... URF i helhet var också jättekul, vi var ju där igårkväll och hann se Richie Spice och ja, Sean Paul då. Vilken tur att man inte missade det alltså, åh haha. Nej nu ska jag lugna ner mig lite..

Vi tog sista nattbussen, halv 3, från stan och vi hade köpt med oss massa munkar och sura remmar från festivalen. Så direkt när vi kom hem (helt döda) la vi oss ute i soffan och åt tills vi mådde illa och somnade. Det blev alltså en sen natt igår och idag jag vi vart minst sagt döda. Jag & J drog ner på stan vid ett-tiden för att sola och köpa lite saker som vi behövde. Vi drog en macka på Subway också för det kände vi att vi behövde efter alla munkar vi ätit. Jag säger bara en sak - aldrig mera munkar för mig.

Och idag är det faktiskt den nionde augusti vilket betyder att det är min och pojkvännens två månadersdag. Ska hem till honom snart och jag tror vi tar en chillkväll och ser på film eller något sånt. Hade gärna gått på reagge festivalen ikväll också men det får bli nästa år då. Aja, vi hörs senare!



två sötisar på en busshållplats i Valsätra


Richie Spice


halva jag & Siham


MIN sean paul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grr baby!

2008-08-09 @ 18:16:27
URL: http://matildabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0