reunion-night

God kväll där ute. Fy vad trött jag är just nu också. Julia ligger och sover söt som en liten ärta på min säng och jag lyssnar på tv:n medan jag bloggar och ska lägga in lite bilder snart. Vad ska man säga om kvällen? hmm.. värsta festen blev det ju inte riktigt men det var jättekul att träffa det gamla "gänget", haha. Fast vissa var man ju inte lika glad att tr'ffa på ikväll.. usch fyfan vad jag avskyr dig. Jag ska nog gå och sova snart för jag ska ju upp och jobba imorgon. Ååå och sen får jag äääntligen träffa Chris! jag längtar, längtar, längtar. Godnatt!

uppdaterat:
fick ta bort ett gammalt inlägg eftersom folk alltid ska lägga sig i och kommentera. Men eftersom det ända det går ut på är att få en att må dåligt så bryr jag mig inte ett dugg :) jag tror ingenting, jag hade bara kul med mina kompisar och eftersom jag skriver om vad jag gör här i bloggen så fick det också komma med här. Haha du är rolig, sluta läs min blogg om det stör dig. puss:)

Kommentarer
Postat av: sofssofs

haha du är skön mathilda

2008-08-02 @ 13:15:26
Postat av: Anonym

du med prutt (:

2008-08-02 @ 20:55:49
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: katarina thisner

du borde inte ha tagit bort inlägget som någon kommenterade taskigt på! sånt visar att man tar åt sig och det ska man verkligen inte göra - folk som ägnar tid på att vara elaka borde man bara ignorera, deras handlingar är så fruktansvärt låga. Hej och puss förresten, fin blogg mathilda!

2008-08-13 @ 13:57:29
URL: http://katarinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0