onyttig kväll

Hello folks. Min kväll blev helsoft. Jag drog iväg till ica norby och köpte mig en påse godis och en burk nutella faktiskt. (usch vad onyttig jag är :( ) jag proppade i mig en massor men det slutade ju inte bra kan man säga.. det var ett tag sen jag åt sådär mycket godis och det kanske är därför min mage inte var van vid det. Aja, det blev en massor över iallafall och det kan Jullis få äta upp imorn om hon kommer över. Såg en jättemysig film också, på femman gick den ikväll. Är inte riktigt säker på vad den hette men.. Pratade med Chris nyss i telefonen och nu ska jag läsa och sova. God natt på er!

Ska passa på att hälsa till Sofia som åker till Gotland tidigt imornbitti. Ha det bra där nere :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0