nytt, nytt, nytt

Hallå hallå. Vet ni? Nu har jag fått min garderob! :D wihi den har två stora dörrar med speglar utanpå och så är den i mörkbrunt trä. Jag kan visa bild när allting är klart. Typ som en före & efter bild. Vi passade på att köpa ett snyggt skrivbord i samma färg också och ben till min säng. Mitt rum kommer bli snyggt nu, det är jag helt övertygad om! Just nu är mamma och hämtar ut sakerna på ikea och imorn ska vi börja bygga ihop alltihop.

Ikväll kommer min mammas pojkväns dotter hit (min plastsyster), Julia ni vet och därför ska jag vara hemma ett tag om jag hinner. Sen ska jag iväg med tjejerna och förhoppningsvis hittar vi någon kul fest eller träffar några nere på stan. Jag känner att jag behöver komma ut lite! sitter ju mest hemma på helgerna med vänner eller med Chris. (Självklart är det de mysigaste som finns) men nu ska jag ut och ha kul! Uppdaterar senare :) pusshej



har äntligen fått en ny mobil nu också (min tappades ju i havet..) så här är den! likadan som min innan fast nu i rött. Funkar nog bra, det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0