lite nya låtar

Sitter och laddar ner (kriminell jag är va?) en massa nya låtar och jag har hittat en massa bra. Kan dela med mig av lite låtar om ni vill ha lite tips på låtar att ladda ner. Vanligtvis lyssnar jag inte mycket på sådant som spelas på radion men har faktiskt fastnat för några riktigt bra.

Keri Hilson - Energy
Lady GaGa ft Akon - Just dance
Ironik - Stay with me
Crossfire ft. Al Azif - Lady
Colby O'donis ft akon - what you've got (har inte bestämt mig om jag tycker att den är bra eller dålig..)
Brick & Lace - Get that clear
Rihanna - Disturbia
Rihanna - Take a bow


de två sista är inga nya jag laddat ner men de är ändå så bra. :)

Kommentarer
Postat av: seda

nästan alla artister du har där kommer ju på the voice [:

2008-08-12 @ 00:15:46
Postat av: Anonym

jaa (: härligt!

2008-08-12 @ 14:16:40
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0