låt mig sova

Tjoisen! Fy så trött jag är just nu alltså. Somnade väl vid 5 inatt kanske och sen kom min älskade pojkväns käre kusin och hälsade på, halv elva på morgonen -.- mm de va ju trevligt. haha sedan kunde inte busungen somna om och självklart fick jag inte sova vidare heller. Jaja får väll gå och lägga mig i tid ikväll istället. För tillfället blir jag v.ä.l.d.i.g.t irriterad på min mobil. Den bara stänger av sig hela tiden, till och med när man pratar i den! värdelösa sak. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra än men en sak som är säker är att jag ska ha godis. Jag känner verkligen ett starkt behov av en stor godispåse, haha. Och nutella... mmm. Ärligt jag borde sluta äta så mycket onyttigt ;P kan inte vara bra för mig.

Imorn ska jag till Stockholm igen och gå runt med mamsi. Sedan ska jag färga håret och förhoppningsvis boka en klipptid för jag ska satsa på sne-lugg i höst :) chokladbrunt ska det bli också. Förhoppningsvis hjälper Julle till med färgningen också. Tjaråå

Kommentarer
Postat av: matilda

nemen jag har också funderat på snelugg ett tag, but jag vet inte om jag är tuff nog att klippa :D

2008-08-03 @ 21:02:18
URL: http://matildabohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha:)

2008-08-03 @ 21:58:27
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

min mobil e oxå sådär!! :@

2008-08-04 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0