lång skoldag

Tjenisen. ja e superduper trött just nu och måste skriva snabbt för jag ska ringa & prata med Chris en stund innan jag går och lägger mig. Idag började vi med våra riktiga lektioner i skolan vilket bestod av Hårkemi, HVK (hantverksorientering), Estetisk verksamhet, Svenska, Matte & Engelska. Fast vi drog ihop två utav frisörlektionerna så vi fick ett två timmars hål efter lunch. Rätt skönt sådär. Sen var det tillbaks till de sista tre lektionerna för att sedan sluta klockan 17.00 som vi ska göra på torsdagar.

Jag drog direkt till 1ans busshållplats efter denna långa dag och drog hem till Chris och jag har nog inte vart såhär trött på länge. Imorgonbitti ska vi vara på Fyrishov 9.00 för att leka lekar.. mm superkul. Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0