krånglig bussresa

Hello. Idag är det fint väder igen, äntligen! vaknade vid ett-tiden idag och satte mig på bussen mot sunnersta för jag skulle nämligen sola solarium. Men bussen tog någon jättkeonstig väg och jag blev rädd och hoppade av, smart som jag är. men då såg jag ju på skylten att den skulle gå till Brostugevägen till slut, efter den svängt runt halva Sunnersta. Jaja, jag fick promenera från Långvägen men det var ju ingen fara eftersom det var sånt fint väder. På vägen hem åkte jag med världens trevligaste busschaufför och så fick jag en busstidtabell till hösten så det jämnade upp sig.

Mamma och lillebrorsan åkte iväg till Hedemora för en timme sen och nu är jag ensam i helgen. Ikväll kanske Sofia och Julia kommer hit. Hade tänkt att laga tacos och baka chokladbollar för det är jag jättesugen på! Och imorgon är det ju The voice i Stockholm som vi ska gå på, yay! det ska nog bli rätt kul om vi har tur med vädret bara. nej nu ska jag städa på rummet lite. Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Yey'

Är det den där trevliga busschauffören som alltid är glad och hälsar? :P

2008-08-21 @ 18:17:05
Postat av: Anonym

haha jag vet inte, trevlig var han iallafall :]

2008-08-21 @ 21:28:16
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0