kläder&en frida på besök

Tjohej! just nu håller jag & Frida på att testa kläder som sjutton inför tisdagen när vi börjar skolan. Vi ska inte gå samma skola och därför har vi kommit på att vi kan låna av varandra, haha smart. Och det är ju ett plus att vi bara bor två hus bort från varandra också. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig första dagen men det löser jag imorgon säkert. Helt sjukt hur snabbt sommarlovet har gått och om tjugofyra timmar kommer jag ligga i min säng och fundera på hur första skoldagen blir. Ungefär som Alfons Åhberg gjorde dagen innan han började skolan haha. Nejrå så kanske det inte precis kommer bli men.. lite nervöst är det ju. Nej nu måste jag bli lite social, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0