jullis

Tjo hej! Just nu sitter jag med ingen mindre än Julia, japp ni hörde rätt :) vi chillerillar lite så vi orkar hålla oss vakna ikväll/inatt. Idag vaknade jag 11 och sen drog jag ner på stan med Majan för att senare ta bussen hem till Jullet. Vi har handlat också, duktiga som vi är. Om en och en halv timme kommer Sofia hit och senare kommer fler folk. Får hoppas på en lyckad kväll!

Och imorgon var det planerat att jag skulle ha min alldeles egna sovmorgon till minst klockan tre men icke sa nicke. Min morbror ringde tidigare idag och bokade in mig för att jobba imorn från 13.00 - 18.00. Fast det är inte så farligt faktiskt, känns lite skönt så att dagen bara inte går åt, åt att inte göra nånting. Förresten så kommer Chris hem imorgonkväll också och då kommer han direkt hit och sover, jaaa :) Ha en trevlig kväll för det tänker jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0