i'm not gonna write you a love song

Hej på er. Haha smart som jag & Maria är så missade vi intervjun imorse. Väldigt dåligt gjort utav oss faktiskt men jag bryr mig inte särkillt mycket eftersom vi hört att det inte var världens höjdarjobb.. At the moment väntar jag på Becka och Majan som är på stan. Dom ska komma hit och så ska vi hitta på någonting innan jag sticker iväg till Chris. Åh vet ni jag har verkligen fastnat för låten "Love song" av Sara Bereilles. Jag bara sjunger på den hela tiden och har den på högsta volym, haha. Den är svängig liksom.

Man ser kanske inte så bra men här är en bild på mitt nyfärgade hår. Man ser inte så mycke eftersom det är så mörkt men då kan ni ju tänka att de kanske är för att det är så mörkt, haha.


Kommentarer
Postat av: siham

wööööww! moma,

du har aldirg haft så svart

2008-08-05 @ 18:44:06
URL: http://sihammatowo.blogg.se/
Postat av: Anonym

i know! haha det är jättemörkt

2008-08-05 @ 19:32:06
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0