ica maxi <3

God morgon världen. Är uppe i rätt bra tid idag tycker jag, halv två faktiskt haha. Äsch det är bättre än 3. Idag är det precis en vecka tills skolan börjar, hur snabbt har inte det här lovet gått? Det har vart världens tråkigaste också.. blä. Fast det känns faktiskt rätt skönt att börja skolan igen och komma tillbaka till alla rutiner. Längtar tills dansen börjar också, såklart. Snart ska jag hoppa in i duschen och åka med mamma och handla på ICA maxi. Jag älskar ica maxi! haha det är så stort och finns så mycket saker och så har de världens bästa godis också :] och ikväll ska jag vara med Siham & Julia så de blir en kul kväll också. Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0