hemmakväll

God kväll där ute! Ja ni kanske undrar vad jag gör hemma vid denna tid en lördagkväll medan mina kära vänner är ute och partajar? absolut ingenting. Och jag tycker det är jätteskönt. Jag drog på den lilla förfesten hemma hos Josefin för jag ville ju träffa hela gänget men jag kände att jag fick alldeles för mycket av det goda igårkväll så ikväll stannar jag hemma. När de andra drog mot Heidenstam gick jag, Sofia och Siham (som inte heller drog med) hemmåt. Har fikat med mamma & pratat sedan jag kom hem och nu ska jag lägga mig i min säng och se på Pearl Harbor på fyran. Bilder från den lilla förfesten & för- och efter bilder på rummet kommer imorn eller i övermorn! :) hejsvejs & god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0