halsont

Åh nej, nu kommer det en sån där period då alla är lite småsjuka. Nästan alla jag känner börjar bli krassliga och likaså jag. Sitter och knaprar bafucin för att försöka bota min onda hals. Har inte tid att bli sjuk nu, verkligen inte!

Idag skulle jag slutat 16.20 men eftersom vi har "tagit bort" lektioner från vårt sjukt långa schema (som inte är så sjukt långt längre) så slutar vi mycket tidigare på måndagar! Och på tisdagar slutar vi vid tre och på fredagar går vi inte alls till klockan fem. Åh, it makes me happy. Tror till och med att vi har en liten sovmorgon varje fredag. iiih!
Men eftersom vi fick våra skåp idag och vår andra mentor Eva-Lill inte var i skolan idag så fick hela klassen sluta vid tolv. Ja, vad ska man göra då för att fördriva tiden när man ska klippa sig på stan halv 6? äh, jag bokade om tiden och sedan satte sig jag, Carolin, Mica och Maria på Waynes i någon timme. Efter besöket hos Sara (min frisör) så träffade Julia mig på stora torget och vi traskade runt lite och sedan drog hon hem till mig.

Vår kväll spenderades till att fixa nya naglar (för min del) och se på tv (för Julias del). Alltid trevligt med sällskap på kvällarna och speciellt av trevligt folk :) hon åkte nyss härifrån och nu ska jag läsa lite och se på tv innan jag somnar. Nej nu blev inlägget allt för långt och tråkigt! hej då så kanske vi hörs senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: --

Kan du inte lägga fram en ny bild på din nya frisyr?

2008-08-25 @ 23:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0