grattis matilda!

Hallojsan. Idag vart en seg dag som vanligt. den såg ut ungefär som mina sommarlovdagar hitintills har sett ut; vakna vid 15.00, sett på Dharma & Greg, Top Model 2, Pussycat dolls och då, när klockan är 18.00 så försöker man hitta på vad man ska göra resten av kvällen. Värt? nja, det skulle jag nog inte vilja säga. Fast idag tog jag tag i dagen, vid 18.00, och cyklade ner på stan för att sola. Fick träffa Lena också som jag inte träffat på ett bra tag nu och det var kul. Cyklade hem igen och åt middag med min mamma som kommit hem igen. Och nu sitter jag med en ansiktsmask, planerar min ekonomi och väntar på att Siham ska komma hit. Hon ringde nyss och hade ingenting för sig (och eftersom jag inte heller har det så kommer hon över). Matilda fyller år idag också så får se hur det blir med det. Hon hade jättelust att festa och dricka (såklart, det är ju hennes 17års dag!) men jag är inte så taggad på det så.. Nej nu måste jag ta bort ansiktsmasken och se om det är någonting intressant på TV. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0