ge mig en garderob

Tja. Vet ni vad jag sysslar med just nu? Ja, förutom att se på sex and the city (det är reklam nu) så är jag inne på blocket och letar efter en ny garderob för jag behöver en NU! det jag har, som man knappt kan kalla en garderob, rymmer inte hälften av mina kläder. Blir så avis på folk som får ha egna walk in closets, det vore min dröm att få! det skulle passa bra eftersom jag har onormalt mycket kläder och skor. Jag får dra med mig mamma ut till IKEA någon dag tror jag.

Ikväll har jag umgåts med Becka, Macki och Chris hemma hos Becka. Vi såg på Pearl Harbor och spelade Guitarr Hero. haha ja vissa var ju bättre än andra.. kan ju bara säga att man fick sig ett skratt när Chris körde haha! du är lite sämst på det, du älskling. Nej, tillbaks till SATC nu. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0