funderingar

Hej! Sitter och diggar som sjutton till de två låtarna i föregående inlägg och har värsta party med mig själv haha. Så går det när man har ultramegasupertråkigt. Har dragit iväg några sms till folk men alla har ju saker för sig! Men vad ska man göra då liksom, när alla kompisarna gör nått & pojkvännen är ute och fiskar? Fast om inte Siham har glömt bort så kommer hon nog hit ikväll.

Nej nu har jag bestämt mig för att ta vara på resten av sommarlovet. Sitter och klurar lite på vad jag ska göra för att utnyttja den på bäst sätt. Mamma vill att jag ska åka till Stockholm med henne lite mer men jag vet inte om jag orkar det riktigt. Det är ju Uppsala reggae festival imorn också och det håller på tills på lördag. Jag är inte alls taggad på det iår och jag går nog bara dit med Siham en dag, antagligen på fredag då Sean Paul kommer. Just because he's so sexy. Ska fira min & Matildas 3 års dag imorgon också, hihi. Och på lördag är det två månader med Chris. På måndag fyller Matilda år och på söndag ska jag åka hem till henne och fira med hennes familj & släkt. Nästa lördag är det the voice i kungsträdgården också och dit drar vi, alla tjejerna. Funderar på att planera in en spa behandling + lite shopping. Behöver some new shoes till hösten. Kanske blir på måndag det.. nej nu ska jag sluta skriva för annars blir inlägget allt för långt. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0