fredag morgon

God morgon på er. jag gick upp i ovanligt god tid idag så jag tänkte passa på att blogga lite innan jag drar iväg till skolan. Börjar 10.10 idag på Fyrishov eftersom vi har idrott där borta. Den här skoldagen kommer nog gå rätt snabbt, har inte överdrivet mycket lektioner. Och direkt efter skolan drar jag iväg till ikea och köper den där efterlängtade garderoben, haha. Shit vad det känns som att jag har tjatat om den mycket. Men så äre faktiskt. Ikväll vet jag inte vad som händer men det ska bli nåt kul iallafall! Hej då och ha en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon! :)

2008-08-29 @ 09:08:46
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0