födelsedagsfirande

Hej hej! Jag har vart hemma hos Matilda heela dagen och firat henne med släkt, familj och vänner till henne. Hon fyller egentligen år imorgon men det blev idag istället. Hon och hennes mamma hade lagt i som sjutton och bakat en massa kakor, bullar och två tårtor. Allt var jättegott och nu sitter jag här med magont. Men det var det värt! Sitter och diggar Rihannas Disturbia också, den är ju allt för grym. Hittade den här snygga bilden när jag & Matilda var inne på www.utelivuppsala.se också:



Grr! nej nu ska jag hitta på någonting annat. Behöver städa rummet.. äsch de pallar jag inte. Hej då

Kommentarer
Postat av: matilda

puss på dig & sean paul :D

2008-08-10 @ 23:53:40
URL: http://matildabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0