flyttande&fixande

Pjuh, har äntligen en liten paus från fixandet på rummet. Klockan är strax efter fem och vi har hållt på sedan elva imorse! skrivbordet är snart klart och då ska vi börja på garderoben. Fast jag måste erkänna att det är rätt kul. Tycker om att inreda och bygga ihop saker från IKEA haha.  Skulle vart med Chris senare ikväll men det blev inteså. så ska kanske vara med tjejorna. Det är fest ikväll också men jag vet nte om jag är så taggad längre.. blir nog ingen utekväll ikväll inte.
Gårkvällen tog krafterna ifrån mig! haha. Jag & Sofia drog hem till Josefin för förfest med alla tjejerna. Sen åkte vi ner på stan och träffade lite folk i stadsparken. Träffade även på Maria min classmate haha :) det var skoj. Fast i övrigt var det inte så mycket folk där så vi stannade inte särskillt länge. Tog nattbussen hem själv men träffade på Niclas och Simon.  Det var kul att få träffa på dom :) Nej nu ska jag ta in en ny tv och video på rummet. tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0