chokladbollar + två härliga tjejer

Tjaa. Fick till slut sällskap hela kvällen av inga mindre än Sofia och Julia. Vi hade väldigt mys med prat, skratt och chokladbollar. Ni är allt bra, ni två. Ser faktiskt fram emot the voice konserten imorgon även om jag inte gjort det särskillt mycket innan. Ska såklart bli kul att se artiserna, framförallt Flo-rida!  Och med världens bästa tjejer också; Julia, Sofia, Siham och Matilda. yes, yes..
 
Och vet ni? Mamma gick med på att åka ut till IKEA och köpa en ny garderob åt mig! miiihijii vad lättande. Haha jag försökte med min snällaste, oskyldigaste röst och hon sa ja direkt. Hon kan vara världens bästa ibland alltså. Nej nu ska jag måla naglarna och välja ut vad jag ska ha på mig imorgon. Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0