äntligen fredag!

Hallå på er. Jag har vart lite dålig med uppdateringen men ska väl försöka förbättra mig nu i helgen då. Har haft rätt mycket på gång eftersom det vart skola och sen har jag inte kännt att jag haft tid att sitta vid datorn så mycket. Aja, har iallafall hunnit berätta vad jag gjort var dag.

Idag hade vi någon slags tävling som frisör&stylist-treorna hade kommit på för oss ettor och tvåor. Vi höll till på fyrishov och tja, rätt kul var det väl. Sedan väntade en 3 timmars håltimme som vi fyllde ut med att köpa godis, äta lunch och sitta vid bryggan mittemot vår skola. Frisörkemi & mattediagnos kvar och sen fick vi sluta. Vart riktigt fint väder idag också på eftermiddagen så det var ju bra. Jag och Maria i min klass gick ner mot stan och där träffade vi på en hel massa folk. Fikade på storken med Majan, Becka, Julia och Jessica, riktigt trevligt. Träffade även på en massa folk från min förra klass vilket var jättekul! har verkligen känt att jag saknat gamla 9C den här veckan så att få träffa en stor del av dom var skoj. Julia och jag drog hem till henne där jag fick mig många skratt vid matbordet! haha så kul. Hennes bror skjussade oss hem till mig och senare kom Siham och Becka och vi hade en myskväll med ett kilo godis. Kan ju sammanfatta dagen som riktigt lyckad!



Från vänster: Becka, Julia, Jag & Jessica på Storken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0