3 år

God morgon på er. (Ja, kvart i fyra...) jag vaknade halv tre idag igen, fy på mig! Men det är ju så otroligt skönt att sova haha. Idag är det faktiskt inte en vanlig dag för det är precis tre år sedan jag och Matilda träffade varandra för första gången. Och eftersom det är vår treårsdag så ska vi köpa med oss mat och dra hem till henne och sedan ska jag sova över där.  För övrigt så börjar URF idag också. Ska nog inte dit idag, det verkar inte vara så underbart väder ute heller. Men min älskling ska dit med Marcus så får väl höra senare om det var skoj. Annars får jag se imorgon då jag ska dit. Puss



bild på oss två från i höstas. Det var då båda vi två var brunetter, sen har det ju skiftat innan & efter haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0