vårkänslor

klockan är drygt några minuter i 22.00 och här sitter jag ikväll igen och bloggar. Mina kläder luktar så sjukt illa efter grillningen i sunnerstagropen ikväll. Trevligt var det men självklart ska allting stinka rök efteråt.

Idag var det en ovanligt solig och härlig dag. Julia och jag slutade 13.25 som vi alltid gör på torsdagar och sedan drog vi ner på stan för en liten shoppingtur. Jag inkasserade lite olika leggings, ett par blåa shorts, ett par ballerinaskor, solglasögon och även lite olika accesoarer. Vi lyckades hitta presenter till Arpine också som har fyllt år :) grattis i efterskott! Hade pengar över från förra barnbidraget så det känns lite chill. Ännu mer chill är det att man får nya imorn! Ohyes. Vi träffade på Zamo och Halsho, och gick sedan runt med dom. När Julia drog iväg för att ta fästingspruta så stannade jag kvar lite med dem. Sen bar det iväg mot gropen.
Helgens planer är riktigt oklara nu men det blir födelsedagslunch på lördag för A som blev 16 i måndags. Vet inte vart det kommer att hålla till någonstans men förmodligen på något mysigt ställe. Ser jag fram emot :) nej, nu ska jag hoppa in i duschen och ta död på denna outhärdliga lukt. Puss, godnatt!



Mina nya skor, brillor (som inte är röda utan i guld) & armband:

   

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Har du grillat, nu blir jag sotis!!!

Fina grejer du köpt.

//
www.alexandrastyle.blogg.se

2008-04-17 @ 22:27:37
URL: http://www.alexandrastyle.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja! riktigt mysigt faktiskt. Tack så mycket :)

2008-04-17 @ 23:11:47
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0