trött & döende

god förmiddag. Jag kan meddela att jag är helt slut efter igår och känner verkligen ingen ork för någonting idag. Dagen lär gå åt till att städa upp efter gårkvällen och sen ska jag ta mig ett låångt bad. Kanske går ut en sväng också med tanke på det otroligt vackra vädret. Ikväll är det tjejfest hos Josefin med röda mattan tema, har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig. I vanliga fall skulle jag fått panik och ångest men nu orkar jag inte bry mig om det heller. Hittar säkert någonting i min överfulla garderob :) Hm, vad kan man säga om igår då. Nja, det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss. Min mamma kom hem tidigiare, sen gick hon iväg och sen kom och hem igen. Usch, det blev ett väldigt massa spring ut och in. Två-tiden låg jag iallafall i min sköna säng igen och sov som en bebis, haha. Skoj att jag hittade en jägermeister (inte min) i kylskåpet imorse också.. måste ha vart någon som glömde den där, tur bara att ingen hittade den. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0