"tja, tänkte klä ut mig till ful på avslutningsfotot. Lugnt om jag lånar dina kläder eller?"

härliga, härliga väder alltså! kom precis hem från stan med Philip och Simon. Vi drog ner efter skolan och åt på Subway. Sen följde vi med Philip in på hans favoritaffärer; On Board och Hääliwood. Efter det letade vi efter ninja-turtels dräkter på BR leksaker och Nallens eftersom vi har avslutningsfotot på måndag. Vår klass ska antagligen vara seriefigurer, haha. Ska bli intressant att se. Jag och Siham funderar på att vara Batman och Catwoman men det blir nog lite klurigt att hitta dräkter i bra pris och storlek. Hmm ..  vi får klura på det där. Jag tycker att allting går lite för fort nu igen, det är ju slutbetyg nu, balen, avslutningen, sommar och helt plötsligt ska man börja gymnasiet. Nej, sakta ner tiden litegrann iallafall så man hinner njuta av de sista sju veckorna i skolan. Måste kämpa på riktigt nu för att höja betygen så jag har min plats säkrad på frisör. Mamma har lovat att hon ska bjuda med mig på spa-kryssning om jag kommer in också ;D det gör så jag blir ännu motiverad, haha. Nej nu ska jag sätta mig ner med fysikboken och sen är det dans såklart. Tjohej

image129



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

De där linnet vill jag ha :)

2008-04-21 @ 23:24:56
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0