thank god it's friday!

Hallådär! jag är på otroligt bra humör idag och det kan ju behövas efter gårdagens bravader. Sov iallafall hemma hos Malin och det var tur att hon var hemma igår, annars hade jag inte haft någon aning om vart jag skulle tagit vägen.

Idag drog jag ner på stan med Sofia Ph ett tag (som förövrigt har färgat håret brunt, skitsnyggt!) och sedan träffade vi på Matilda som hänkade. Julia mötte vi efter ett tag och Siham åkte ner på stan för att gå med oss också, så vi blev ett litet gäng där alltså :) Julias Andreas träffade vi på efter några timmar och han fick också gå med oss, haha. Vi drog en fika på Storken vilket var ritkigt mysigt. Jag är så sjukt glad att det är fredag och ingen mer skola förrens på Måndag! Ikväll blir det nog att dra på fest, har lyckats skrapa ihop mig en hel del tjejer som ska med, hoppas det blir lyckat. Snart kommer Sofia över och vi tänkte fixa oss tillsammans.

Det blev inga bilder från gårdagens shopping eftersom det blev något fel på min kamera, dummis! Fick ta kort med min mobilkamera idag på stan och den kanske inte har världens bästa kvalité. Simma lugnt! (haha)

image99 image101 image100 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0