oplanerad Lördag

Godmorgon! den här morgonen är jag uppe i ovanligt god tid och att vakna upp hemma hos Isabella är ju inte helt fel, haha. Gårkvällens fest skulle jag nog kalla halvt misslyckad men kvällen slutade bra ändå :) väl halv fyra somnade jag och Bella direkt och jag kom hem för ett tag sen därifrån. Jag vet faktiskt inte vad jag har för planer för dagen. Mina kusiner kommer hit om några timmar och jag känner att jag ska umgås lite med min lillkusin Paulina som jag inte sett på ett tag. Planer för kvällen? absolut ingen aning, det känns lite ovant. Det blir nog en lugn kväll ikväll, har inte haft en sådan på läänge. Nej nu ska jag hoppa in i duschen, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0