Lista snodd av Matildabohlins blogg

AVSLUTA MENINGEN:


1. Jag har insett att min senaste kyss: kanske inte var så smart ändå
2. Jag lyssnar på: människor som har bra åsikter
3. Jag älskar/tycker om: Julia väldigt mycket
4. Min bästa vän är: flera och inte bara en
5. Min första riktiga kyss: vill jag inte minnas?
6. Jag avskyr när folk: är falska
7. Kärlek är: omöjligt att förstå sig på
8. Någonstans, tänker någon: på mig? x)
9. Jag kommer någon gång att: flytta till New York
10. Jag är hemligt förälskad i: Jocke Berg i Kent
11. Sist jag grät var: i lördags
12. Min mobiltelefon är: svart
13. När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om igen
14. Innan jag går och lägger mig: borstar jag alltid håret
15. Just nu tänker jag på: att jag är trött
16. Bebisar är: jobbiga
17. Idag har jag: vart i skolan
18. I kväll ska jag: sova och plugga spanska
19. I morgon kommer jag: att ha gympa på morgonen
20. Jag vill verkligen: bli glad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0