klass 9c

image147

Kanske världens skönaste klass? Jag skulle nog tro det. Jag kommer sakna allihoppa så otroligt mycket.. usch vad sorligt det ska bli att skiljas åt. Idag hade vi alltså avslutningsfotografering som ni kanske förstår och här ovan är min klass. Dom andra klasserna var också roliga, t ex killarna i 9B, dom var riktigt heta i tjejkläder. Roligast i vår klass var nog Philip eller Calle. Skojigt var det iallafall.

Min dator har drabbats av någon form av virus och den funkar jättedåligt. Igår fick jag ultramega-damp på den och började kasta saker omkring mig. Resten av kvällen satt jag vid mammas bärbara istället. Nu laggar den igen.. åh! hej då och ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina ni var :)
svar : bra att veta! Åker kanske till sunnersta då nån gång.
Jag brukar sola på solpalatset vid vaxalatorg , fast lite längre bort.

2008-04-28 @ 17:43:44
URL: http://amelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0