jorgubbar & bryggan

hejhej. Idag var en otroligt varm dag och självklart spenderades rasterna ute vid basketplanen och bänkarna på vår skola. Jag åkte ner på stan vid tre-tiden för att träffa Diana som jag inte sett på jättelänge! vi köpte med oss två paket jordgubbar och satte oss vid bryggan. Hade med mig lite bullar och mufins från hemkunskapen också så det blev en liten picknick. Det var riktigt trevligt. Drog hem och kom på att jag tappat mina nycklar (två gånger på en månad!) men som tur var så var mor min fortfarande i Uppsala. Orkade inte åka ner på direkten så jag satte mig och snackade med grannen & hans kompisar .. haha. Trevlig pratstund iaf. När jag äntligen kommit innanför dörren kom Emelie hit och vi ska iväg ut nu med lite kompisar. Är så trött att jag skulle kunna somna på direkten! Blir nog inte världens senaste kväll eftersom jag ska upp imornbitti och dra till frisören. Nej, nu är dom tydligen utanför, hej då!

image143 image144

Kommentarer
Postat av: diäna

MEN FIN BILD .. not :D

2008-04-26 @ 13:25:53
URL: http://attraktion.blogg.se
Postat av: Anonym

jättesöt! :D

2008-04-26 @ 14:50:03
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0