H&M

hej igen, några timmar senare. Jag har precis vart ute på promenad, skönt väder ute idag och skönt att snön äntligen har försvunnit! det vill vi inte se mer på ett låångt tag. Jag läste min mail nyss och eftersom jag är medlem i H&M club så får man ju sånahär mail då och då när dom infomerar om nya saker och rabatter som man kan utnyttja. Det stod iallafall att de hade lanserat en ny kollektion som de kallade "A Tribute to Marimekko" där de helt enkelt har valt ut några mönster från Marimekko och gjort det mera modernt. Även fast jag inte är en mönster-människa lät det spännande så jag snabbade mig fort in på H&M:s hemsida och hittade ett och annat som jag faktiskt fastnade för:

                                                             
                                                               

Sarong är kanske inte riktigt min grej men jag tyckte att kläderna var snygga. Nu när jag även får 25% rabatt på valfri vara så vore det kanske inte så dumt att beställa något utav de ovan. Jag har även bestämt mig för att handla lite nya underkläder när jag ändå håller på. H&M är ju bara för bäst, dom har riktigt fina grejer till riktigt bra priser, me like!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Nice header ^^

2008-04-13 @ 00:38:54
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2008-04-13 @ 00:43:21
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0