händelserik dag

god eftermiddag. jag skriver rätt snabbt nu eftersom jag har dans om ca en halvtimme. Idag har jag haft en rolig dag, alla var på bra humör i skolan och det är ju aldrig fel. Inte så ofta som alla är det heller.. haha. Hade två prov som dessutom gick helt okej. Efter skolan begav jag & Siham oss ner på stan. Det blev lite inköp här och var och sen satte vi oss på Burger King för vi kände oss för att vara onyttiga (vilket jag direkt ångrade när Julia sms;ade och skrev att hon var ute och sprang..). Efter att vi tjockat i oss åkte vi iväg mot Nyby på hemligt uppdrag. Nejdå, skoja bara.. När vi väl var där ute passade vi på att röra moskén. Siham tyckte väl att hon kände sig som en dålig muslim efter vad vi gjorde där ute, haha! det var iallafall skoj. Tur att ingen såg oss där utanför bara, det hade blivit pinsamt. Vi hittade också en skylt där det stod "Shima", vilket var väldigt kul eftersom vi alltid skämtar om att Siham heter just Shima efter att blivit kallad det på praoen. Jag passade på att ta bilder idag också så här kommer några. Några bilder är också från Engelskan idag när vi hade otroligt tråkigt. Tjarå!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0