grillmys hos Marcus

God kväll! Jag kom hem från Macki för ett litet tag sedan. Vi var en massa folk där och grillade, spelade bränboll, fotboll och åt massa gott. Det vart riktigt trevligt faktiskt. Kvällen avslutades med vattenpipa och sen fick jag skjuss hem av Jocke. Det var faktiskt väldigt skönt så slapp man ta bussen från Sunnersta. Vad har ni gjort ikväll?

Imorgon ska jag upp relativt tidigt för att gå på vandring med Sofia! Eller vandring och vandring.. vi ska gå på lång promenad. Perfekt ju, solen tar bra tidigt på morgonen och motion får man också. Går ju inte o bli bättre. Speciellt när man är i trevligt sällskap också :) nej, nu ska jag pysa. Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Linn

sv: jag var sämst på att klättra (A)

2008-04-27 @ 16:06:22
URL: http://lindeliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0