färgning på g!

Tjenixen. Jag håller på att färga min käre vän Julias hår. Det blir aningen ljusare än innan eftersom hon vill få tillbaka den bruna färgen från nästan svart. (Jag tycker dock att det passar riktigt bra på henne!) Resultatet får vi se om ungefär en halvtimme. Kanske blir för & -efter bilder om man ser någon skillnad. :)

Idag hade jag världens skönaste dag i skolan. Nationella prov B i matte och sedan hade vi något slags forumspel i fritidsgården i två timmar. Efter det var det bara spanska kvar men eftersom min lärare är skön så fick vi sluta så snabbt som vi kom p ga det fina vädret. Jag & J drog självklart ner på stan med hennes moppe som är efterlängtad! Vad vore sommaren utan den? Vi gav det ett namn idag ockå; Gittan. Ja, det är så hon heter nu. Vi strosade runt i affärer lite, införskaffade ett par snygga, svarta tygskor med dragkedja på sidan. Me like! Det blev en snabb-solning för att bättra brännan lite också, sen drog vi hemmåt och åt en god middag med min mamma som kommit hem nu! Äntligen lite lagad mat här hemma, haha. Ikväll ska vi hänga lite hemma hos mig och sedan är det Torsdagens höjdpunkt som numera är "Sanningens Ögonblick". Sjukt onödigt men samtidgt väldigt spännande program på kanal 5 klockan 21.00. Puss & Kram.

image142  image140  image141
Gittan iz back!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar : tackar :)
tack för tipset om tröjan.
Det var den jag gillade mäst så (:

2008-04-24 @ 21:11:54
URL: http://amelius.blogg.se
Postat av: Anonym

svar: jo jag håller med!
jag gillar mest vita , men de blir så lätt smutsiga.
Men samtidigt så tycker jag att ett par vita skor är så fina mot jeans :)

2008-04-24 @ 22:17:43
URL: http://amelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0