en nyans brunare

tjenixen! det var planerat att jag skulle gå upp vid tio-tiden imorse för att vara uppe i tid men så blev det självklart inte. Klockan ett vaknade jag, drog iväg till solariumet och låg där en halvtimme. Träffade även på Lena också som var duktig och hade med sig biologiboken till jobbet. Hade en trevlig pratstund med henne och begav mig sedan hemmåt. Nu sitter jag här, lagom trött efter gårkvällen. Matilda sov över hemma hos mig och Maria kom förbi ett tag också. Ni är så sjukt roliga, bådatvå. Att spendra kvällen med er hjälpte verkligen mitt dystra humör den här helgen. Vi somnade vid fyra tiden och nu vill jag bara krya under täcket och sova. Så kommer dock inte eftermiddagen se ut för jag måste plugga fysik, kolla på One Tree Hill, gå på promenad med Siham och möjligtvis dra ut och skejta med Philip och Calle (om jag hinner och de kan). Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0