dumma lapp

kom nyss hem från skolan, sisådär vid 18.00 - tiden. Fick gå tidigare från engelskan eftersom jag skulle vara hemma med min broder. Jag ska tvinga honom att se på Bilar med mig eftersom jag faktiskt aldrig sett den. Vi har fått veta vilka gymnasier vi har kommit in på nu också. Smart brunett som jag är så har jag tappat bort lappen med mitt lösenord så jag vet inte om jag har kommit in på frisör eller inte! är så sjukt irriterad på mig själv för jag är helt säker på att jag slängde bort den. Är samtidigt också jättenervös på om jag kommit in eller inte. Vår syo är ju aldrig i skolan heller fan.. men imorgon är hon nog där så då får jag nog veta. Spännande, spännande..

Jag och Abir ängade oss åt att ja kort på oss själv idag och här är några.. visst är vi coola? hahha

   
 image110 image113 image111 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0