China Garden

image128


mihi, nu är Matildis på väg till mig och ikväll ska vi leka natten lång! Det blir inte ofta man träffar på henne nu för tiden så när man väl får chansen så får man prata av sig rejält :) Födelsedagslunchen på China Garden blev riktigt lyckad, jag hade jättetrevligt. Det var kul att träffa folk man vanligtvis inte träffar varje dag. Vi alla slog på stort på buffén och jag gör misstaget som jag alltid råkar göra när jag ska äta buffé. Jag tar jättemycket utav allting, utan att läsa vad det är för något, och sedan orkar ja knappt äta upp hälften. Sen när servitören kommer och tar bort min halvfulla tallrik får jag alltid skämmas.. får försöka förbättra mig på det där. Jag lärde mig även, nästan, att äta med kina-pinnar! Jag förstod varken när Sofia eller Stina visade så jag fick ta till hjälp av en riktig kines. Servitören lärde mig och jag klarade det skapligt bra. När jag kom hem så satte jag och mamma oss ner och skulle komma underfunn med vad som hänt i min handled. Efter ett tags diskuterande och funderande kom jag och mamma fram till att den förmodligen har fått sig en liten stukning. Nu har jag is & bandage runt, mycket skönare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0