Cashmere Mafia

Tjenisen! Jag skulle göra ett försök att kolla på Cashmere Mafia på trean som går just nu men jag misslyckades totalt. Jag skulle ge det en ärlig chans och se om det var kul men jag kunde inte sitta still och kolla utan började fixa med annat. Äsch, det får väll bli nästa måndag kanske. Vad handlar det om egentligen, någon som kollar? Jag har hört att det ska va rätt kul.. aja.

Min mormor ringde nyss också. Man ska inte ha någonting emot sina mormödrar men min.. hon är ju aldrig tyst. Hon pratar så sjukt mycket, jag förstår inte hur hon orkar! Fast jag kan ju också vara sådär så det går kanske i släkten. Vad jag också har märkt är att hon antydigt flertal gånger att jag är tjock! I julas när hon fick se bilderna på mig som Lucia sa hon att jag såg "rund om magen" ut.. orkade inte ta illa upp men ikväll skulle hon fråga om min storlek. "Du har väl sisådär 38 va?" men va? det är ju liksom Large och det är inget fel med att ha det men jag har 34 så det blir inte så kul då liksom.. haha. Menmen, hon är charmig på sitt egna lilla sätt.

Ikväll kom även Calle, Philip och Simon Asplund och plingade på. De tvingade ut mig för att skejta lite. Det blev inte mycket skejtande för min del ikväll men det är alltid trevligt med trevligt folk :) Nu ska jag börja skriva en filmanalys. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag tycker om din mormor, även om hon kanske har lite problem med synen "ni ser ut som tvillingar"

2008-04-28 @ 22:29:37
URL: http://matildabohlin.blogg.se
Postat av: Anonym

haha ja! hade vi ens samma hårfärg då? haha .. hon är lustig

2008-04-28 @ 22:39:55
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se
Postat av: lassbo

haha storlek 36 - 38 är small ju!

2008-04-29 @ 14:14:30
Postat av: maria

storlek 36/38 är small, inte large. 32/34 är x small, så du vet.

2008-04-29 @ 16:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0