biomys

usch vad jag inte tycker om att plugga biologi! speciellt inte när man letar efter svar och inte kan hitta dem i boken, helt hopplöst ju. Jag är sjukt okoncentrerad också, kanske inte borde plugga framför datorn.. äsch. Nu tog jag en paus (för kanske 10;e gången) och bestämde mig för att blogga lite.

Igårkväll var jag på bio med favorittjejerna, vilket var hemskt trevligt. Det var bestämt att vi skulle se 27 dresses (ny romantiskt komedi med Katherine Heigl) men det blev ändrat i sista sekund till skräckfilmen The Eye  med Jessica Alba som spelade en blind tjej. Jag tyckte om filmen, den var ruskig och det otäcka var att det kom upp liksom läskiga människor jättesnabbt när man inte anade det. Jo ja e ju bra på att förklara.. haha. Men den var värd att se, jag rekomenderar :) Idag blir det att vara hemma tills biologin har fastnat i mitt huvud. Sen är det söndagens höjdpunkt - One Tree Hill och till slut blir det middagsdejt med Julia på Subway.

image107  image108

Jag såg affischerna för Sex and the city-filmen som har premiär 21 juni detta år, blev ju bara så lycklig! Jag tyckte det var sjukt klockrent också att det stod: Get Carried away, haha!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Får man inte se din balklänning? :)

2008-04-14 @ 13:28:40
Postat av: Anonym

Jo visst kan jag göra det, men gärna inte innan balen :)

2008-04-14 @ 15:07:07
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0