bikinistress

tja! just nu är det reklam i One Tree Hill och passar på att blogga lite. Jag har börjat få lite stress inför att köpa ny bikini. Är det inte på tiden att skaffa sig en ny nu, eller kan man vänta någon månad eller så? Sen får jag lite ångest inför vad för sort jag ska ha. En militärgrön ska det vara, iallafall. Jag har hittat två stycken på New Yorker som jag tycker jättemycket om! Kan inte bestämma mig för vilken jag ska köpa eller om jag ska slå på stort och köpa båda? Kanske är lite tråkigt dock att ha två i samma färg .. de är ju inte lika men .. usch vad svårt! Vad ska ni köra på för bikini i sommar? kanske kan få lite inspiration.

Jag fick frågan om jag kunde ta kort på min nya frisyr. Hade vart kul att gämföra för och efter bild men nu blev det nästan ingen skillnad alls så det kändes inte så nödvändigt, får bli en annan gång helt enkelt. Men det var kul att du frågade :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ska använda min rödblommiga bikini =D
Om du inte kan bestämma dej kan du ju alltid köra med ole dole doff (A) =)

2008-04-27 @ 19:59:38
Postat av: Mira

Det behövs ingen före och efter bild hahah :) Vill gärna se hur det blev

2008-04-27 @ 23:05:55
Postat av: Mira

Det behövs ingen före och efter bild hahah :) Vill gärna se hur det blev

2008-04-27 @ 23:06:50
Postat av: Anonym

Tror jag ska köpa en brun eller gul.
Fina färger som verkar vara i toppen just nu.
New Yorker har mkt bra , hittade én där jag vill köpa.

2008-04-27 @ 23:08:56
URL: http://amelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0