april, april!

åh vad skönt att man äntligen kan blogga igen! det hade blivit något fel eller så höll de på att flytta bloghemsidan eller något i den stilen. Jag förstod inte riktigt iallafall. Jag kan ju försöka sumera ihop lite vad som hänt de senaste dagarna. I helgen sov jag hos Matilda, rättare sagt Lördag, vilket alltid är mysigt. Söndags morgon, tidigt, tidigt, drog vi ner på stan för att luncha på Subway och sola. Det var på tiden att man skaffade sig lite färg! 
Annars har jag faktiskt bara vart hemma och pluggat eftersom skolan startat igen.

Nu har våren äntligen anlänt på riktigt och den är så välkommen. Om jag ser någon mer snö ute så vet jag inte vad jag tar mig till. Vår rektor skämtade om det idag i högatalarna, han drog ett första-april-skämt om att det snöade utanför. Självklart utbrast alla på matten: vvaaa? Då hör man honom säga: nejrå, april april. Han är rolig, han, haha. Och eftersom det är första april så har min dag gått åt att lura folk vilket var skojigt. Nej, nu ska jag plugga massa. Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0