aj

nu har jag stickat så att fingrarna svider. Ska satsa på MVG i syslöjd så jag fick ta hem min stickning och nu har jag suttit den i drygt en timme. Känner mig mer och mer som min mormor.. vädret är fortfarande på topp utomhus och vi passade på att ta lite vår-iga bilder idag, jag & Julia (Christian fastnade på några kort också), ute i solen. 
Idag ska jag nog mest vara hemma och plugga inför nationella provet i matte imorgon. Tänkte gå igenom lite olika saker så man kommer ihåg tills imorgonbitti. Det här är ju sista nationella för terminen (tror jag?) och därför tänkte jag satsa lite extra. Kanske hänger lite med Sofia också innan dansen börjar 20.30. Mamma ringde just från Stockholm. Vi hade nog vart borta från varandra lite för länge, tur att hon kommer hem imorgon! haha, nästan en vecka som jag vart ensam här ju. Men väldigt skönt är det, det kan jag lova. Hörs senare :)

 
image138

Jag & Julia steker i vårvädret

Kommentarer
Postat av: Fredrika

fin bild :)

2008-04-26 @ 19:46:43
URL: http://fredriikaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0