Åhörarvecka

Godkväll/natt! Denna vecka är det åhörarvecka på skolan vilket betyder att föräldrar och andra nära folk får komma och vara på lektionerna hela veckan. Sen kom någon på den otroligt dumma idéen att vi skulle flytta upp lektionerna imorgon. Vi kommer alltså att gå i skolan från 13.00 - 18.30! hur dumt är inte det egentligen, tänk om man har planer för eftermiddagen? nej dom får man alltså skippa. Fast jag måste erkänna att sovmorgonen till 13.00 är otroligt efterlängtad.. åhja. Så ikväll blir det ut och chillerilla vid skolan med det vanliga gänget och som Simon skrev i sms:et; varning för alkolhol kanske, haha. Får se om jag orkar med det ikväll, annars blir det bara skönt att umgås. God natt och ha så kul i skolan när jag sover imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ör faktiskt ledig hela dagen, pilutta dig!

2008-04-14 @ 23:16:58
URL: http://matildabohlin.blogg.se
Postat av: Anonym

åh! linnétisdagar, here I come ;D piluttadig

2008-04-15 @ 18:08:47
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0