11.30

Godmorgon. Nu gick jag faktiskt upp i tid för en gångs skull, det är inte ofta det händer. Jag ska nämligen iväg på Arpines födelsedagslunch klockan 13.00 och just nu sitter jag och bloggar med ett glas oboy och snart jag ska väl börja fixa iordning mig. Jag fick lite kommentarer angående mina nya brillor som jag har på mig på föregående blogginlägg. De finns att hitta på H&M för 59.50 :- , otroligt billigt så skynda till H&M nu :)



Dagens outfit:


image124  image125

Vitt prickigt linné - H&M ca 79 kr
Mörkblåa Slim jeans - H&M, 398 kr
Svarta pumps - har haft i evigheter men finns liknande på Skopunkten, 249 kr
Pilotbrillor i guld - H&M, 59:50 kr
Svart kofta - H&M, ca 199 kr

(Jo, big fan of H&M)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0