torsdag 25 okt.

idaag hörrni har jag vart på gymnasiemässa. Det kommer bli sjukt svårt att välja sen, tur att man har tid på sig. Mina tre val är alltså: Frisör på Linné , Sam (juridik & kriminalteknik) på Fyris, Sam Journalistik på Rosendal. Och jag kan verkligen inte bestämma mig! Men nu till någonting helt annat - Balklänningar. Idag har jag och min käre vän Julia suttit framför datorn och kollat på balklänningar nästan hela dagen. Jag hade inga lektioner, det var såå onödigt att jag gick upp imorse. Så dagen fick bli att planera balen, inte helt fel det med :) det är ju ioförsig ett halvår kvar men man kan aldrig vara för tidigt ute! Senare drog vi ner på stan för att kolla på ytligare klänningar men vi hittade ingenting vi gillade. Det lär ju bli en från Stockholm då :) Imorgon är det FREDAG, vilket betyder helg och LOV! guud vad skönt. Nejnu ska jag gå och fika med mamma. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0